П`ятниця, 29.03.2024, 10:52
Вітаю Вас Гість | RSS

Червоноярська філія Аджамського ліцею

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Національна дитяча "гаряча лінія"

Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства та торгівлі людьми

Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства, торгівлі людьми

ШМО вчителів природничо-математичного циклу

   В школі працює шкільне методичне об’єднання вчителів природничо-математичного циклу. 
Члени методичного об’єднання працюють над проблемою «Розвиток критичного мислення на уроках природничо – математичного циклу». 
   До складу методичного  об’єднання входить 5 вчителів: Корнєв Ю.М., Кузнєцова Т.С., Землянська Л.Ю., Тимченко Р.О., Жупило Л.В.. Усі вчителі мають вищу освіту. Мають стаж роботи:  від 10 до 15 років – 1 вчитель, від 15 до 20 років – 2 учителя, більше 20 років - 2 учителя.  Із 5 учителів мають вищу категорію - 4;  першу – 1 учитель. Це люди з доброю теоретичною і методичною базою, творчі,  спроможні вести за собою учнівський колектив, не байдужі до колег, дітей, своєї справи.
   Методична робота  спрямована на реалізацію Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Концепції профільного навчання, Національної доктрини розвитку освіти,  методичної проблеми школи «Створення комфортних умов для самореалізації та самовдосконалення особистості учнів й забезпечення якості освітньої діяльності кожного учасника навчально-виховного процесу» та методичної проблеми методоб’єднанння «Розвиток критичного мислення на уроках прородничо-математичного циклу». Члени методичного об’єднання працюючи над проблемою окреслили таке коло завдань: 
- теоретичне засвоєння форм і методів інтерактивного навчання, їх практичне застосування на уроках, яке впливає на розширення пізнавальних можливостей учня;
- підвищення рівня засвоєння знань, встановлення партнерських взаємостосунків між учителем і учнями, які найкраще сприятимуть співробітництву, порозумінню і доброзичливості, дадуть змогу реалізувати особистісно-орієнтоване навчання; 
-  вивчення та впровадження методик і прийомів диференційованого навчання, вдосконалення педагогічної майстерності педагогів;
- розвиток учнів з урахуванням їхніх вікових, фізіологічних, психологічних, індивідуальних особливостей;
- створення належних умов для  розумового, морального й фізичного розвитку кожного учня.
   Приділяється постійна увага до навчання школярів загальним розумовим діям: аналіз і синтез, порівняння, абстракція, узагальнення. Аналіз роботи свідчить, що за минулий навчальний рік значно підвищився науково-теоретичний та методичний рівень викладання навчальних предметів, посилилась увага до виховної та розвивальної функцій навчання, до пошуку ефективних форм і методів роботи з дітьми.
 
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів