Четвер, 25.04.2024, 23:01
Вітаю Вас Гість | RSS

Червоноярська філія Аджамського ліцею

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Національна дитяча "гаряча лінія"

Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства та торгівлі людьми

Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства, торгівлі людьми

ШМО вчителів початкових класів

Шкільне методичне об'єднання вчителів початкових класів ставить собі за мету підвищення професійної майстерності, активізацію творчого потенціалу кожного вчителя, спонукання вчителів до аналізу власного досвіду та прогнозування подальшої діяльності, оволодіння знан­нями щодо впровадження нових підходів для забезпе­чення якості освіти.

До його складу входять чотири вчителі початкових класів та два вчителя -предметника, які викладають фізкультуру та англійську мову в початкових класах.

Склад ШМО вчителів початкових класів:
Гиренко Тетяна Леонідівна - голова ШМО, вчитель початкових класів, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, звання "Вчитель-методист", стаж роботи - 27 років
Корнєва Світлана Вікторівна  -  вчитель початкових класів, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, звання "Старший вчитель", стаж роботи -19 років
Вербицька Наталя Іванівна - 
вчитель початкових класів, спеціаліст першої кваліфікаційної категорії,  стаж роботи -18 років
Бібікова Анна Миколаївна - вчитель початкових класів, спеціаліст , стаж роботи - 1 рік
Макаров Дмитро Вікторович - вчитель фізкультури, спеціаліст другої кваліфікаційної категорії,  стаж роботи - 8 років

Науково-методична проблема  ШМО вчителів початкових класів  «Впровадження інноваційних технологій в  системі організації навчально-виховного процесу в початкових  класах як умова підвищення ефективності навчання».

Уся робота ШМО розподілена на 5 засідань та роботу між засіданнями і підпорядкована опрацюванню таких питань:

Освоєння і практичне застосування теоретичних положень загальної дидактики, методики й принципів активізації навчальної діяльності учнів та формування у них наукового світогляду.

 Систематичне інформування про нові методичні рекомендації, публікації щодо змісту і методики на­вчально-виховної роботи, глибоке вивчення відповід­них державних нормативних документів.

Вивчення досягнень науки з питань теорії ви­кладання предметів, запровадження сучасних науко­вих методів. Глибоке вивчення і практична реалізація змісту оновлених програм і підручників, розуміння їх особливостей і застосування з позиції формування національної школи.

 Поглиблення філософсько-педагогічних знань, спрямованих на відродження і розвиток національ­ної освіти в Україні, вивчення педагогічної теорії та методики навчання і виховання, психології, етики, естетики, поглиблення науково-теоретичної підготовки з предмета і методики його викладання з урахуванням вимог Закону «Про мови» в Україні.

 

У методичній роботі обов'язково виділяємо колек­тивні та індивідуальні форми роботи, а також приділяємо велику увагу нетрадиційним формам роботи. Це такі як:

 v педагогічні ігри (дидактичні, виховні, ділові, рольові);

vмоделювання педагогічних ситуацій;

v   олімпіади методичних інноваційних розробок уроків;

v  методичні рекомендації;

v аукціони методичних розробок;

v  круглі столи;

v  педагогічні гостини.

 Вся робота ШМО є повноцінною тільки при тісній взаємодії із суб’єктами освітньої діяльності.

  Ознайомитися з планом роботи ШМО вчителів початкових класів на 2016-2017 навчальний рік можна за наступним посиланням

 
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів