П`ятниця, 29.03.2024, 03:29
Вітаю Вас Гість | RSS

Червоноярська філія Аджамського ліцею

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Національна дитяча "гаряча лінія"

Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства та торгівлі людьми

Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства, торгівлі людьми

Методична робота

Структура методичної роботи
 
Педагогічний колектив школи працює над такою науково-методичною проблемою:
Створення умов для самореалізації та вдосконалення особистості учня й забезпечення якості освітньої діяльності кожного учасника навчально-виховного процесу
 
Основні напрямки методичної роботи:
  • ознайомлення та вивчення нормативних документів МОН України;
  • вивчення і впровадження нових освітніх технологій у навчально-виховний процес;
  • підвищення професійної майстерності вчителів;
  • органічне поєднання професійних знань з практичними уміннями та навичками, які поряд з високими моральними якостями необхідні сучасному вчителю;
  • пошук оптимальних шляхів підвищення результативності уроків;
  • покращення роботи з обдарованими дітьми.
Організація методичної роботи:
  • діагностування методичної роботи;
  • самоосвіта педагогів;
  • діяльність шкільних методичних об’єднань;
  • діяльність творчих груп;
  • співпраця з методичним кабінетом відділу освіти;
  • наставництво;
  • творчі звіти вчителів.
Основні форми проведення методичної роботи:
  • засідання методичних об’єднань;
  • взаємовідвідування уроків і позакласних форм роботи із школярами;
  • творчі зустрічі з колегами по фаху;
  • відкриті уроки;
  • методичні оперативні наради;
  • лекції, доповіді, консультації, інструктажі, практичні заняття тощо.

Структура методичної роботи
 
Шкільні методичні об'єднання
Завдання:
  • робота над науково ­ методичними проблемами;
  • самоосвіта;
  • відкриті уроки;
  • предметні тижні;
  • предметні олімпіади;
  • предметні конкурси;
  • залучення учнів до роботи в МАН.
Творчі, динамічні групи
  • динамічна група з вивчення питання наступництва;
  • динамічна група з вивчення питань підготовки засідань педагогічної ради;
  • динамічна група з підготовки письмових завдань для проведення директорських контрольних робіт;
  • динамічна група з підготовки матеріалів до проведення предметних олімпіад.
Завдання: 
  • вивчення питань та підготовка засідань педагогічної ради;
  • робота над завданнями моніторингу якості навчальних досягнень учнів;
  • підготовка та проведення нестандартних уроків;
  • вивчення питань наступності;
  • організація змістовного дозвілля школярів.
Передовий педагогічний досвід
Вивчення та впровадження через:
  • взаємовідвідування уроків;
  • організацію наставництва;
  • методичні семінари;
  • заняття школи педмайстерності.
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів