Методична робота
Структура методичної роботи Педагогічний колектив школи працює над такою науково-методичною проблемою: Створення умов для самореалізації та вдосконалення особистості учня й забезпечення якості освітньої діяльності кожного учасника навчально-виховного процесу Основні напрямки методичної роботи: ознайомлення та вивчення нормативних документів МОН України; вивчення і впровадження нових освітніх технологій у навчально-виховний процес; підвищення професійної майстерності вчителів; органічне поєднання професійних знань з практичними уміннями та навичками, які поряд з високими моральними якостями необхідні сучасному вчителю; пошук оптимальних шляхів підвищення результативності уроків; покращення роботи з обдарованими дітьми.
Організація методичної роботи: - діагностування методичної роботи;
- самоосвіта педагогів;
- діяльність шкільних методичних об’єднань;
- діяльність творчих груп;
- співпраця з методичним кабінетом відділу освіти;
- наставництво;
- творчі звіти вчителів.
Основні форми проведення методичної роботи: - засідання методичних об’єднань;
- взаємовідвідування уроків і позакласних форм роботи із школярами;
- творчі зустрічі з колегами по фаху;
- відкриті уроки;
- методичні оперативні наради;
- лекції, доповіді, консультації, інструктажі, практичні заняття тощо.
Структура методичної роботи Шкільні методичні об'єднання Завдання: - робота над науково методичними проблемами;
- самоосвіта;
- відкриті уроки;
- предметні тижні;
- предметні олімпіади;
- предметні конкурси;
- залучення учнів до роботи в МАН.
Творчі, динамічні групи динамічна група з вивчення питання наступництва; динамічна група з вивчення питань підготовки засідань педагогічної ради; динамічна група з підготовки письмових завдань для проведення директорських контрольних робіт; динамічна група з підготовки матеріалів до проведення предметних олімпіад.
Завдання: вивчення питань та підготовка засідань педагогічної ради; робота над завданнями моніторингу якості навчальних досягнень учнів; підготовка та проведення нестандартних уроків; вивчення питань наступності; організація змістовного дозвілля школярів.
Передовий педагогічний досвід Вивчення та впровадження через: - взаємовідвідування уроків;
- організацію наставництва;
- методичні семінари;
- заняття школи педмайстерності.
|